עבודה בניו יורק – מה האפשרויות?

המון ישראלים מחפשים סוגי עבודה שונים בניו יורק, חלקם לא מסתפק במידע שיש ורוצה לדעת בדיוק מה הם סוגי העבודות. הכנו עבורכם סקירה קצרה על כל סוגי העבודות שניתן למצוא בניו יורק עבור הצעירים הישראלים.

עבודה בעגלות מכירה בניו יורק

עיקר העבודה של הצעירים הישראלים בניו יורק הן עגלות המכירה השונות. ניתן למצוא אותן בקניונים הגדולים, אתרי התיירות, בתי המלון ועוד. בעגלות המכירה נדרשים הישראלים למכור מוצרים שונים לקהל העובר ושב במגוון שיטות אותן מלמדים מנהלי העגלות ומנהלי האיזורים.

מכירת מוצרי ים המלח – עגלות מכירה רבות עובדות עם מוצרי ים המלח ומגוון מוצרי טיפוח ויופי המיובאים מישראל. מישהו יכול למכור טוב יותר מהישראלים? ישראלים רבים המכירים את המוצרים מים המלח מצליחים בגדול בתחום זה.

מכירת צעצועים – תחום נוסף שהתפתח הוא מכירת מוצרי שעשועים ומשחקים לילדים או מבוגרים. בין שלל המוצרים ניתן למצוא מסוקים/מכוניות על שלט, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.

מכירת סיגריות אלקטרוניות – מוצר נוסף התופס תאוצה הן הסיגריות האלקטרוניות. קיימות עגלות מכירה ברחבי ניו יורק המוכרות מוצרים אלו.

עבודה ב-אופר / בייביסיטר

עבודה נוספת בה עובדים הצעירים הישראלים היא תחום הבייביסיטר או במילה אחרת "אופר". בתחום זה עובדים הישראלים במשק בית או בהשגחה על ילדים בבתים מקומיים או משפחות ישראליות המעדיפות דמות ישראלית המכירה את המנטליות.

עבודה באבטחה

צעירים ישראלים מקבלים הכשרה (קרבית בדרך כלל) בצה"ל. הכשרה זו מקנה להם אפשרות לעבוד באבטחה מסביב לעולם, בעיקר בזכות שמו הטוב של צבא ההגנה לישראל המוכר בעולם כולו. ישראלים רבים מוצאים עבודה באבטחה בניו יורק בשגרירויות, משרדים ממשלתיים, אבטחת אישים ועוד.

ניתן למצוא שלל עבודות בניו יורק, בעיקר בזכות היותה עיר המכילה הכל מהכל. החל ממרכז תרבות כלל עולמי, מרכז כלכלי עולמי ועד לפן הממשלתי. בכל תחום ניתן למצוא עבודה בעיר הגדולה והמושכת ביותר בעולם!

עם התגית: , , , , ,
פורסם ב-עבודה בארה"ב

כתיבת תגובה