עבודה בארה"ב – גורם ההצלחה

ניתן להבחין בישראלים רבים המנסים את מזלם מעבר לים במדינות אחרות בהן קל יותר לחיות ולהתפרנס ממשכורות גבוהות במיוחד. ארה"ב היא בין היעדים הפופולאריים לחיפוש עבודה תוך שהיא מציעה משכורות גבוהות, תנאי מחייה מעולים, בונוסים שמנים, אפשרויות קידום, טיולים ועוד מגוון רחב של תנאים המושכים את הצעירים הישראליים לנסות את מזלם בעבודה בארה"ב.

כשאנו מדברים על עבודה בארה"ב אנו מתכוונים לרוב לעבודה במכירות בעגלות מכירה. עגלות המכירה הינן למעשה דוכנים עליהם ישנם מוצרים רבים הקשורים לרוב לתחום האסתטיקה והטיפוח לרבות מוצרי ים המלח, מחליקי שיער ועוד מגוון מוצרים רחב ביותר. בדוכנים האלה מנסים הישראלים, בעזרת כושר השכנוע והאופי הישראלי, למכור את המוצרים השונים יש לומר שבמקרים רבים בהצלחה יתרה!

כסף בארה"ב

אז מה גורם להם להצליח בארה"ב?

ראשית, האופי הישראלי. האופי הישראלי המאפיין אותנו כולל חוצפה, כריזמה, כושר ביטוי, שפת גוף ועוד אלמנטים ותכונות רבות המעניקות לישראלים את סיכויי ההצלחה הגבוהים בחו"ל. עבדוה בארה"ב הינה בעלת פוטנציאל רחב להצלחה ולא פעם נשמעו קולות המעידים על משכורות גבוהות במיוחד המגיעות ללמעלה מ10 אלף דולרים מידיי חודש.

מהי תקופת העבודה הטובה ביותר?

עבודה בארה"ב נשענת בעיקר על בונוסים. שכבר הבסיס הגבוה מקנה ביטחון כלכלי (2000 דולר) אך הבונוסים עבור המכירות עושים את ההבדל ומאפשרים לחסוך סכומי כסף גבוהים במיוחד. התקופה בה מתרחשים הכי הרבה קניות היא תקופת הכריסמס. זוהי תקופת חג עבור הנוצרים המהווים את רוב אוכלוסיית התיירים והאזרחים בארה"ב ובכך אחוז המכירות והקניות עולה פלאים בתקופות אלו. יש המספרים על משכורות גבוהות ואף מכופלות בתקופות אלו בעבודה בארה"ב.

עבודה בארה"ב מתקיימת בעיקר באתרי התיירות המובילים המושכים אליהם מאות אלפי תיירים בשנה. העובדה הזאת תורמת רבות להצלחה בעבודה בארה"ב ומאפשרת לאותם צעירים ישראליים לפנות אל כמויות עצומות של לקוחות במטרה למכור להם את המוצרים השונים ולהרוויח את האחוזים המגיעים להם.

עם התגית: , , , ,
פורסם ב-עבודה בארה"ב

כתיבת תגובה